Facturació
Pressupostos
Albarans
Despeses
Bé d'inversió
Comptabilitat
FacturaE
Signatura digital documents
Signatura electrónica
Inventari
Control d'estoc
IVA (303,390)
IRPF (130,100)
Ret.Lloguers (115,180)
Retencions IRPF (111,190)
Op. intracomunitàries (349)
Op. Terceres persones (347)
Clients
Proveïdors
Gestió documental
Importació/Exportació
Rebuts
Remeses
Devolucions SEPA
Dashboard
Informes
Control despeses i ingressos
Control horari
App Android/App iOS
Fes clic a “Catàleg” i a continuació a “Regularitzar estoc”. Accediràs a un llistat on apareixeran els últims moviments de regularització d’estoc.
Fes clic sobre “Nova regularització”. S’obrirà una finestra on podràs regularitzar l’estoc del producte que escullis.
Fes clic sobre “Buscar”. Accediràs al teu llistat de productes i serveis. Selecciona el producte que vulguis regularitzar.
Indica la quantitat a regularitzar. Només has de tenir en compte el signe positiu o negatiu del número a regularitzar en el cas que deixis el camp “Raó de la regularització” com a “No definit”. Si, en canvi, indiques que es tracta d’una pèrdua, d’un producte trobat, etc. la regularització ja es farà amb el signe corresponent.
Introdueix el motiu pel qual vols regularitzar el producte. Ja sigui per pèrdua, trobat, compra, venda, o devolució a proveïdor.
A comentaris podràs introduir una descripció del motiu de la regularització. Per exemple, si has tornat el producte al proveïdor, explica el motiu de la devolució.
Fes clic sobre “Guardar” per tancar la regularització del teu producte.
Entra al teu perfil i fes clic a “Configuració”.
Selecciona l’apartat “Catàleg”.
Si actives l’alarma perquè t’avisi quan hi hagi estoc baix, podràs rebre l’avís per email. Introdueix-lo a la casella “Email on rebre els avisos d’estoc”.
Al vincular el teu catàleg de productes amb les teves factures, podràs importar directament els teus productes. Una vegada creïs les teves factures, es regularitzarà l’estoc de la teva venda automàticament.
Pots actualitzar de manera automàtica el teu estoc a través de la teva facturació (cada vegada que facturis a un client una determinada quantitat d’un producte, es restarà del teu stock), o bé pots configurar-lo a través dels teus albarans i pressupostos.
Podràs seleccionar si vols activar el control d’estoc del teu catàleg, si permets vendre sense estoc o si vols activar l’alarma perquè t’avisi quan hi hagi estoc baix d’algun producte.
Activant el control d’estoc, podràs escollir a partir de quina quantitat vols rebre l’avís d’estoc baix. També podràs seleccionar si vols tenir l’avís a la teva pàgina d’inici de Contasimple, si vols rebre notificacions al teu perfil o bé rebre la notificació per correu.
Selecciona aquesta opció per permetre vendre productes del teu catàleg inclús quan no quedi estoc disponible.
Activa l’alarma d’estoc per no quedar-te mai sense inventari. Millora els teus processos de venda i optimitza el teu espai d’emmagatzematge.
Introdueix a partir de quina quantitat vols rebre l’avís. Quan quedin menys unitats de les indicades apareixerà l’avís d’estoc baix.
Selecciona aquesta opció si vols que t’aparegui l’avís d’estoc baix a la pàgina d’inici del teu compte de Contasimple.
Selecciona aquesta opció si vols rebre un avís al teu perfil.
Selecciona aquesta opció si vols rebre l’avís d’estoc baix per correu electrònic.
Una vegada completis tota la configuració fes clic sobre “Guardar” per conservar els canvis. Ja tindràs configurat el control d’estoc automàtic.
Sense targeta de crèdit · Sense compromisos